Khamis, 7 Jun 2012

Mission Accomplished!

  Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada anda para bloggers dan para blogwalker. Entry aku kali ni aku pun tak tau nak letak apa. Masa aku tengah fikir nak letak entry apa kali ini, tiba-tiba aku terfikir aku nak cerita pada korang sesuatu.
  Kembali kepada tajuk di atas. Mission accomplished? Mission apa yang accomplishednya? Mision akulah. Sepanjang cuti aku aku target nak buat sebuah cerita pendek yang tak berapa pendek. Selama empat minggu aku bertungkus lumus menyiapkan cerita ni, dengan pelbagai halangan yang menghalang, akhirnya cerita itu siap juga. Puas. Itu saja yang aku rasa.  
  Cerita itu mengisahkan tentang  seorang anak yang suka membantah permintaan ibu dan bapanya. Tapi, nak tak nak dia terpaksa ikut permintaan itu. Dan akhir sekali. Maaf aku tak boleh bercerita lebih lanjut. Ada hal sikit. Ada masa aku cerita lagi. Maaf dan terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan