Khamis, 19 Julai 2012

Ramadhan is Coming!!!

  Assalamualaikum pada kepada bloggers, blogwalkers, dan pelawat2 blog yang tak seberapa ni. Aku sebenarnya tak tau nak tulis apa ni. Otak aku pun tengah blank, sebab semalam dah dengar ceramah Datuk Abu Hasan Din Al-Hafiz dan kelmarin ceramah ADUN kawasan. Aduh. Hidup ni penuh dengan paksaan. 
  Oklah. Ramadhan pun dah nak menjelang tak berapa lama lagi. Persediaan aku? Hehehe, jangan cakaplaa. Aku tak sedia langsung. Huhu. Harapnya Ramadhan tahun ni akan menjadi Ramadhan yang terbaik untuk aku.  Harapnya. Tahun ni memang buat aku stress je. Exam da nak dekat. Sedia? Langsung tak. Jadi aku fikir mungkin aku tak akan post apa-apa lepas ni, kot. Hehe. Tengoklah kalau aku rasa nak post something, aku buatlah.
  Apapun, harapnya Ramadhan kali ni akan menjadi sebuah madrasah untuk kita memperbaiki diri kita. Harapnya juga kita kan bergembira dengan Ramadhan ni. Bukan asyik fikir nak raya saja.



Credit: Pemilik gambar di atas.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan